Det gör så jävla ont grabben

Jag önskar du kunde sätta dig in i min sits för en dag. Jag önskar att du kunde känna smärtan av att se sms efter sms ramla in på mobilen, men att det inte är det namnet man vill se som står på mobilen. Inte ens ett sms på lunchen för att säga att du saknar en eller fråga hur det är. Jag försöker,jag gör verkligen mitt bästa för att visa förstående men det börjar bli svårt. Jag skulle ge allt för att kunna gå tillbaka till det som vi en gång hade.
Men istället får vi fortsätta kämpa, jag gör det iallafall men gör du?



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad har hänt?! :(((<3

2011-09-30 @ 07:24:41
Postat av: sofia

Sv: oj, det är typ en evighet!! :o förstår inte riktigt hur ni orkar.. tycker det är jobbigt att inte träffa erik på två veckor. jaja.



men vad säger han då? för tror att det ganska lätt kan kännas så, det blir liksom så att man gör det som finns nära och är social med dom i sin omgiving. även fast det inte alls är någon ursäkt för honom att inte vara social med dig och sätta dig i första hand. för ni är faktiskt tillsammans, ni är ett. jag vet inte, men om du orkar stå ut tills höstlovet (ni skulle ses då va?) och träffar honom. ser hur det känns när ni är med varandra, och verkligen pratar ut om hur du känner. hur du vill ha det. och lyssna på varandra, på något sätt så kommer ni att komma fram till en lösning.



<3!

2011-09-30 @ 22:07:44
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: jag förstår att den gör det... Vet inte riktigt vad jag ska skriva, tycker sånt här är jättesvårt. Men ah, finns här <3

2011-09-30 @ 22:42:38
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

- Vad kul att du varit med och tävlat om en Chilladress! :D Tävlingen är nu avslutad! Meddelar när vinnaren är presenterad!



Delta gärna i mina andra tävlingar också om du inte redan är med! :) (avslutas på söndag)

http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Trevlig helg!

Kram! <3

2011-10-01 @ 00:58:56
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: